Felicitari pentru sotii de Sf. Maria

•Iubirea tacuta si nemarginita ce mi-o porti, increderea si respectul fata de tine, de mine, de noi, de relatia noastra, ma fac zilnic sa te iubesc tot mai mult. Ii cer Fecioarei Maria cea al carei nume il porti, sa ramana cu ochii asupra ta, sa iti calauzeasca pasii, sa iti luminze viata si sa iti dea puterea sa pastrezi in suflet iubirea pe care mi-o porti cu aceeasi intensitate cu care si eu la randul meu o port.
•Cand eu ma ratacesc, de tine, de familie, tu ca o sora plina de incredere in mine si in ratacirile mele, ajuta-ma sa gasesc drumul spre tine, spre casa…Si intocmai Ca Fecioara Maria al carei nume il porti, sa ma ierti cand gresesc si sa ma invati sa iubesc , asa cum a invatat Ea omeniarea sa iubeasca si sa ierte.
•Dumnezeu mi-a dat familia, Sfanta Fecioara Maria al carui nume il porti mi te-a daruit, pentru a ma bucura de o astfel de prietenie. Ma bucur ca ai aparut in viata mea, ca am si voi avea bucuria de a trai si simti o prietenie adevarata! Sa iti fie viata binecuvantare si bucurie intocmai ca numele sfant pe care il porti!